PureCloud

Péče o zákazníka je komplexní a složitý proces. Ale nástroje, které používáte, by měly být co nejjednodušší. Zákazníci používají ke kontaktu různé kanály. Volají, chatují, posílají e-maily nebo SMS. Správné kontaktní centrum usnadňuje komunikaci a umožňuje poskytovat skvělý servis.

 

Platforma Genesys™ PureCloud™ plně využívá skutečnou sílu a obrovské výhody cloudu. Zaznamenává a uchovává zákaznické konverzace na jednom místě a tím usnadňuje zjišťování trendů, spolupráci mezi týmy i řešení problémů. Zajistěte pro vaši společnosti kompletní zákaznické a komunikační řešení, abyste mohli zajistit lepší zákaznickou zkušenost a současně lépe zapojit zaměstnance.

Zjistěte více o schopnostech PureCloudu…

Snadné nasazení a použití

Intuitivní rozhraní umožňuje rychlé nastavení účtu a bezproblémovou integraci se stávajícími systémy. K pochopení není třeba žádné zdlouhavé školení.

 

Možnosti růstu

Platforma PureCloud poskytuje flexibilní prostředí, které se zvládne okamžitě přizpůsobit potřebám klientů. Uspokojte měnící se požadavky zákazníků díky neustále aktualizovaným funkcím.

 

Pochopte, co se děje

Interaktivní uživatelská prostředí poskytují konsolidovaný pohled na zákazníky, pracovníky call centra a interakce na všech kanálech. Využijte výhody proaktivního analytického centra a získaných dat.

 

Řiďte lidi i systémy

Intuitivní analytika platformy PureCloud umožňuje získat přehledné informace. Od shrnujících přehledů až po podrobné individualizované analýzy. Využijte tyto nástroje k rozvoji a maximálnímu využití každého zaměstnance.

Spokojené týmy = spokojení zákazníci

Ulehčení

Nové aplikace a potřeba opakovat informace frustrují zákazníky i zaměstnance call center. Poskytněte svým zaměstnancům jednotnou, snadno použitelnou pracovní plochu, která zpracovává každou interakci včetně detailního popisu problému zákazníka při telefonování, v e-mailech nebo chatech.

Posílení týmové práce

Udržujte svůj tým kompaktní napříč kanály, kampaněmi a nástroji. Nástroje pro sjednocenou komunikaci a spolupráci umožňují zaměstnancům mluvit, chatovat, využívat videohovor či skupinový rozhovor. Díky nim je také možné hledat a najít odborníka potřebného k vyřešení problému.

Pokračování v konverzaci

Platforma PureCloud podporuje omnichannel přístup a sleduje konverzace, ať jsou kdekoli, takže máte vždy k dispozici data, která vám umožní rychle reagovat. Budete k dostižení všude, kde se vás zákazníci rozhodnou oslovit.  

Data pro správu týmů

Interaktivní uživatelská prostředí poskytují konsolidovaný pohled na zákazníky a agenty napříč všemi typy kanálů. Zjistěte si vše, co potřebujete, abyste se mohli rozhodovat co nejlépe.

Lepší obchodní výsledky díky spokojenějším zákazníkům

Možnost volby

Zákazníci mají na firmy vyšší nároky než kdy dříve. Umožněte jim vybrat si, jestli vás kontaktují pomocí chatu, SMS, e-mailu nebo telefonátu. Nabídněte jim konzistentní zákaznickou zkušenost bez ohledu na způsob komunikace.

Bez rizika

Platformu PureCloud pro kontaktní centra pořídíte formou flexibilních subskripcí, které se přizpůsobí vašim aktuálním potřebám.

Důvěra a transparentnost

To nejhorší, co by vás mohlo potkat, je spadnutí softwaru kontaktního centra. Pro kontrolu, že vše funguje bez problémů, se můžete kdykoli podívat na veřejně přístupnou stránku s informacemi a notifikacemi v reálném čase.

Chcete si vyzkoušet, jak funguje PureCloud v praxi?

Přijďte na náš seminář, který je naplánován na duben 2019 (datum bude upřesněno), na kterém vám představíme reálné využití platformy PureCloud v kontaktních centrech. Vyzkoušejte si, jak může PureCloud vylepšit zákaznickou zkušenost a pomoci vašemu podnikání. Zanechte nám na vás kontakt a ozveme se vám!

O Dimension Data

Dimension Data využívá sílu technologií, aby pomáhala organizacím dosahovat mimořádných úspěchů v digitální éře. Společnost zaměstnává přes 30 000 vysoce kvalifikovaných pracovníků, kteří poskytují služby přímo ve 46 zemích a prostřednictvím partnerů v 68 zemích světa.

Svým zákazníkům, mezi které patří 70% společností z žebříčku Fortune 100 a 60% společností z žebříčku Fortune 500, pomáhá získávat náskok před konkurencí prostřednictvím budování digitálních infrastruktur, hybridních cloud řešení, kanceláří budoucnosti a řešení pro kybernetickou bezpečnost.

Pokud věříte, že dokážete cokoliv,
jsme tady, abychom vám pomohli.

Zůstaňme v kontaktu: LinkedIn Facebook Youtube Blog Oficiální stránky