Uptime

Rychlá optimalizace IT vytváří trvale udržitelné podnikatelské výhody

Leadeři v oblasti IT jsou nuceni snižovat náklady a příslušné úspory dále investovat do inovací, které podporují nové iniciativy v oblastech digitálního podnikání. Jenže, uvolnění zdrojů pro inovace představuje výzvu. Dle studií tráví IT zaměstnanci přes 30% času novými servisními požadavky a podporou při řešení problémů. A pouze 15% času zaměstnanců IT je alokováno na inovace.

Pomáháme měnit tento trend. S využitím proaktivní a preventivní podpory, automatizovaných procesů a flexibilních spotřebních modelů zvyšujeme dostupnost IT a zjednodušujeme provozní komplexitu.

Jak vám dokážeme pomoci

Naše celosvětově dostupné portfolio servisních služeb se značkou Uptime pomáhá optimalizovat provozní IT prostředí. Přebíráme zodpovědnost za řešení rutinních servisních operací a vytváříme prostor pro inovace. Poskytujeme zlepšení finančních výsledků organizace při zachování dostupnosti IT služeb.

Availability Monitoring and Reporting

Proaktivní a rychlá diagnostika a řešení problémů..

Capacity Monitoring and Reporting

Vzdálený monitoring nezvyklých událostí. Proaktivní oznámení při omezení kapacity a výkonu.

Technical Account Manager

Vyhrazený senior inženýr se znalostí prostředí klienta. Monitoruje, požadavky, odstraňuje problémy, navrhuje zlepšení.

Asset Tracking and Analytics

Evidence prostředků, analýza dat a vytváření podkladů pro rozhodování (upgrade, konsolidace, plány, End-of-x).

IT Service Integration

Integrace klientova a našeho systému správy služeb. Komunikace s dodavateli a poskytovateli. Zkracování střední doby opravy.

Proactive Problem Support

Proaktivní řešení problémů pro zvýšení dostupnosti. Prevence proti opakovaným incidentům a rizikům.

Third-party Incident Coordination

Koordinace incidentů třetích stran, snižování celkového počtu poskytovatelů služeb, vytváření centrálního servisního místa.

Service Delivery Assurance

Vyhrazený specialista (Client Delivery Executive – CDE), který přebírá zodpovědnost za kvalitu doručování servisních služeb.

MACD Support

Automatizované nástroje a procesy k rychlému vyřizování rutinních požadavků na změny a snižování chybovosti.

Annual Version Upgrades

Na základě aktualizací dodavatelů prováděné upgrades, testování a opravy v duchu nastavených pravidel a procesů pro změny.

Configuration Archive

Zajištění automatického zálohování konfigurací zahrnující dvě poslední konfigurace.

Kompletní popis servisních služeb Uptime

Získejte nový pohled

Zaměřte svou pozornost na globálně probíhající změny a podívejte se na náš průzkum.

O Dimension Data

Dimension Data využívá sílu technologií, aby pomáhala organizacím dosahovat mimořádných úspěchů v digitální éře. Společnost zaměstnává přes 30 000 vysoce kvalifikovaných pracovníků, kteří poskytují služby přímo ve 46 zemích a prostřednictvím partnerů v 68 zemích světa.

Svým zákazníkům, mezi které patří 70% společností z žebříčku Fortune 100 a 60% společností z žebříčku Fortune 500, pomáhá získávat náskok před konkurencí prostřednictvím budování digitálních infrastruktur, hybridních cloud řešení, kanceláří budoucnosti a řešení pro kybernetickou bezpečnost.

Pokud věříte, že dokážete cokoliv,
jsme tady, abychom vám pomohli.

Zůstaňme v kontaktu: LinkedIn Facebook Youtube Blog Oficiální stránky