Zákaznická zkušenost

Nové komunikační kanály jsou odrazem změn v digitální současnosti

Je to zákazník, kdo si diktuje, jakým způsobem bude s vaší organizací v kontaktu. A digitální kanály hrají jednoznačný prim. Pokud chcete zůstávat pro své klienty atraktivní volbou, je nezbytné integrovat existující komunikace s novými komunikačními možnostmi a vytvářet stále lepší zákaznickou zkušenost.

Vytváříme strategie komunikace zaměřené na zákazníka, jeho potřeby a jeho preference. Zavádíme technologické nástroje, které umožňují navrženou strategii každodenně naplňovat.

Jak vám dokážeme pomoci

Naše služby pro zlepšení zákaznické zkušenosti (CX) vám pomohou přizpůsobit se novým podmínkám a nárokům vašich klientů. Využíváme špičkové technologie, nasazujeme je v kontaktních centrech, pomáháme zvedat kvalitu obsluhy zákazníků, zvyšovat jejich spokojenost a zároveň snižovat celkové náklady na provoz.

Omnichannel & Customer Journey

Inteligentní propojení všech komunikačních kanálů – hlasu, mobilních aplikací, emailů, sociálních sítí a webových služeb.

Komplexní řízení provozu

Automatizovaná distribuce zákaznických požadavků podle priorit napříč všemi firemními útvary, včetně podpůrných.

Generování obchodních příležitostí

Monitoring, analýza chování a automatizované obchodní postupy nejen pro provozovatele webových obchodů.

Optimalizace zdrojů

Plánování postupů, řízení kvality, automatizovaná hodnocení a školení.

Analytické nástroje

Propojení a analýza strukturovaných a nestrukturovaných dat s cílem zvýšení efektivity provozu.

Umělá inteligence (AI)

Principy umělé inteligence při zpracování hlasu a chatu – call steering, hlasová biometrie a chatboti.

Inspirujte se nejlepšími

Fandíme klientům, kteří věří, že mohou dokázat cokoliv. Jsme tady, abychom jim pomohli.

Východisko

Potřeba rozšířit možnosti komunikace s klienty kontaktního centra ČSOB s ohledem na jejich rostoucí komunikační preference.

Řešení

Zavedení omnichannel komunikace s možnostmi chatu, co-browsingu, videohovorů. Integrace všech kanálů.

Výsledky

Lepší dostupnost kontaktního centra pro klienty. Lepší možnosti analýzy zákaznických interakcí pro ČSOB.

Získejte nový pohled

Zaměřte svou pozornost na globálně probíhající změny a podívejte se na náš průzkum.

O Dimension Data

Dimension Data využívá sílu technologií, aby pomáhala organizacím dosahovat mimořádných úspěchů v digitální éře. Společnost zaměstnává přes 30 000 vysoce kvalifikovaných pracovníků, kteří poskytují služby přímo ve 46 zemích a prostřednictvím partnerů v 68 zemích světa.

Svým zákazníkům, mezi které patří 70% společností z žebříčku Fortune 100 a 60% společností z žebříčku Fortune 500, pomáhá získávat náskok před konkurencí prostřednictvím budování digitálních infrastruktur, hybridních cloud řešení, kanceláří budoucnosti a řešení pro kybernetickou bezpečnost.

Pokud věříte, že dokážete cokoliv,
jsme tady, abychom vám pomohli.

Zůstaňme v kontaktu: LinkedIn Facebook Youtube Blog Oficiální stránky